||| Tercari² |||

Tuesday, May 18, 2010

Malaysian Radio! V4 (Black Edition) [Software]

Salam kawan²..

Amboi, memasing risau dengan entri semalam dari Pojie. Huhu, rileks la kawan², so far kamu nih masih lagi ok for me :) I still love u guys. Tak kekwat, entri bagus. CUma ada kurang sana sini Pojie still leh accept lagi. Dun worry ok!

Pojie nak tanya dengan kawan² semua, suka dengar radio tak? Radio apa yang korang selalu dengar? Banyak kan. Selalunya bagaimana anda mendengar radio? Ohhh, ada yang manual radio tuh selamat la kan boleh setting² FM setiap radio. CUma leceh la nak search channel betul tak? Ada juga yang suka dengar melalui PC, dengan pergi ke website mana² radio pujaan dan mainkan di sana. Kadang² leceh betul tak kene buffer jer lebih. Ada pula yang suka tukar² siaran, dah nak kene pergi website lain, buffer lagi betul tak?


Baiklah kini kalian tak perlu gusar lagi. Ada software radio yang best, yang mengandungi siaran² radio FM di Malaysia, termasuk la yang Sabah dan Sarawak, juga radio dari universiti. Hebat bukan! Thanks to Zul kerana menyarankan software ini.



Memang best you! Pojie now tidak lagi ketinggalan zaman dalam mendengar lagu² terbaru dan info² terkini melalui stesen pilihan Pojie, HitFM dan FlyFM. Best²! Kalau nak download, boleh la download di sini; Rapidshare @ MediaFire @ Megaupload. Banyak sungguh fungsi dia siap ada chatroom sendiri lagi tau! Kalau mahu lebih lanjut lagi silalah ke blog Cybernetic88.

Jom layan!!!

Love,

6 bicara yang baik hati...:

Hazzy Ishak said... Reply To This Comment

zasssssss
haz dengar lagu kat pc je pun
huhu

El-Zaffril said... Reply To This Comment

Best ke radio tu?

CengkodokPolkadot said... Reply To This Comment

keles ke?

z o u l said... Reply To This Comment

dgn laju nya gua mdonlot

Unknown said... Reply To This Comment

wahh..dah canggih juga Malaysia..dah boleh ada software siaran radio live kan??wahh..canggih2..

Unknown said... Reply To This Comment

tak pernah dgr lagi radio ni..

wow pojie tgh menyampass ek..dengan saperlah tu...pojie tak menyampasss dengan akak kan..

sabar ye..blog kat malaysia ni byk..kita boleh pilih yang mana kita suka ..mana kita tak suka.