||| Tercari² |||

Sunday, May 9, 2010

Aku RINDU, SAYANG Kamu!!!



Rindunyaaaaa aku sama Mak n Wanie.
Puteri dan permaisuri hatiku..
Yup, kalau orang cakap aku ada awek?
Itu 2 orang tuh awek Pojie...

Kalau ada wanita² di luar sana yang berkenan nak amik aku,
Jadi pakwe.. atau..
Buat laki..
Sila minta izin dari mereka dahulu..
Dan, make sure kamu bisa berkompromi sama mereka.
Dan, jangan kecil hati andai diri ini lebih menyayangi mereka...
Sampai kiamat sayang ini akan bersemi di dalam hati.

Sungguh aku RINDU dan SAYANG sama kamu!
Mak, Along rindukan Mak...
Wanie, Along rindukan adik...

P/S: Semoga Mak, Abah, Angah, Pejul, Syafiq dan Wanie sihat² sentiasa di kampung. Hati ini sering merindui mereka...

Love,

5 bicara yang baik hati...:

ismimaizura said... Reply To This Comment

adik u comel la..mak u cantik.....^_^

Sufi Asri said... Reply To This Comment

terbaekk!!

i'm shin... i'm inesen said... Reply To This Comment

erkk comelnya wanie...

erkk shin dah jadi x normal

*nanges

anyway.. selamat hari ibu untuk ibu prada ( pohjie ler ) ngee~

H.R PuTeRa YuSoFF said... Reply To This Comment

xtau plak abg ada adik kecik

attyfir said... Reply To This Comment

selamat hari ibu utk mak pojie..

lawa adik pojie..comey bangat