||| Tercari² |||

Friday, August 12, 2011

Flexiroam dan 15 buah negara


Salam,

Oklah hari ini bertemu kita sekali lagi dalam segmen tajaan. Cewah, takdelah. Segmen review produk jer. Kalau di entri minggu² sudah Pojie ada berkongsi kepada anda kelebihan Flexiroam serta penjimatannya yang menakjubkan, kini Pojie ingin berkongsi kepada anda 15 buah negara yang boleh anda lawati dan berjimat dengan Flexiroam. Yer, 15 jer setakat ini. Mungkin akan ditambah lagi selepas ini who knows kan.

Ok setakat ini kalau korang berhajat melancong ke; Australia, Brunei, China, France, Germany, Hong Kong, India, Indonesia, Macao, New Zealand, Singapore, Taiwan, Thailand, United Kingdom dan Vietnam, jangan lupa masukkan Flexiroam dalam travel checklist korang ok! Ingat tuh ok. Dan lepas tuh jangan lupa untuk melakukan call forwarding sebelum dan selepas berlepas yer [KLIK].

Anda juga memerlukan kad sim prabayar antarabangsa tatkala tiba di destinasi untuk membolehkan anda menikmati kadar penjimatan serta merta dengan kadar RM10 sehari tanpa had. Kenapa perlunya kad sim prabayar antarabangsa? Kerana secara umumnya, selain plan roaming antarabangsa yang ditawarkan oleh talian perkhidmatan, cara yang termurah untuk kekal berhubung dengan kenalan di Malaysia. Itulah kelebihannya. Hal ini kerana Flexiroam direka untuk berfungsi dengan semua kad SIM GSM di luar Negara.

Oh ya, by the way Flexiroam sedang memberikan roaming pass 3 hari secara percuma [KLIK], jangan lupa untuk mendaftar untuk menikmati penjimatan yang menakjubkan ini ok :)

Hanya satu,

0 bicara yang baik hati...: