||| Tercari² |||

Wednesday, September 29, 2010

Akulah si JANTAN GEDIK itu...

Salam,

Selalu kita dengar perempuan gedik, minah gedik kan. Kalau ada yang gedik depan mata rasa macam nak baling dengan selipar jamban jer kan. Tapi korang pernah dengar JANTAN GEDIK tak? Rasa² nak baling dengan boot Phua Chu Kang tak kalau jumpa? Macam mana rupa jantan gedik nih ek? Macam nih ker???



Oopsss! Keji tau korang hina Pojie jantan gedik. Kalau agak² nak baling Pojie dengan but silakan, tapi make sure boot Prada jer tau! Ah, tak kisah lah memang Pojie akui pun Pojie agak gedik kebelakangan ini sebab menggedik pakai hena kat tangan gebuku macam nih...





Gedik tak? Haha. Tak cukup gedik tau. Ingat nak suruh abang yang buat hena tuh buat kat cleavage punggung. Oppsss! **matilaa...



Boleh ker bang? "Boleh..." **sambil menahan loya. Hiks! Perlu ditekankan di sini bahawa bukan saya saja jantan gedik yang buat inai Devdas ini di tangan yer. Pojie ulang di sini, bukan saya seorang. Ariel Gunawan juga berbuat sebegitu. See, jantan botak dan hot pun buat tau!



Ya, itu buktinya. Lihatlah betapa banyaknya pilihan di dalam katalog abg tuh. Nak berbunga, butterfly, dragonfly semua ada. Rasa cam nak buat semua jer dari tangan sampai ke kaki, over tak? Haha. Tapi jangan cakap nak buat kat 1 jari jer, CANNOT!!! So sekarang sudah timbul mood mau menari lagu Devdas; Dola Re Dola. Pojie chop jadi Paro. Siapa nak jadi Chandramukhi bunyikan loceng kaki. Wahhhh!!!



Re dola re dola re dola...

Love,


7 bicara yang baik hati...:

i'm shin... i'm inesen said... Reply To This Comment

ngee~

kalo x gedik.. bukan pohjiepooh namanya... kan~

Hezesuze said... Reply To This Comment

oh sudah jadik gediks ye adik akak nie...tapi tangan pojie mmg gebus ar..huhu

Hazzy Ishak said... Reply To This Comment

so true!!
<3

Fauzzan Helmy Anuar said... Reply To This Comment

Matilah advance gile

Qarl said... Reply To This Comment

walaweyh

tepuk sket!

hamzah ian said... Reply To This Comment

fuh fuh...

Unknown said... Reply To This Comment

adoiyai..mau buat smapi peha la klu cm 2....lalalalal