||| Tercari² |||

Thursday, March 18, 2010

I’m Going to the Gatsby Deodorant Street Fair

Ahaa.. Jika blogger lain sudah siap entri khas pasal Projek 400 mereka. Tak sudah² soksek² pasal Gatsby Deodorant Street Fair. Berhajat pula untuk menyertai acara terbesar blogger ini, untuk medapatkan insentif RM50. Malah tidak ketinggalan, Kak Tash boleh berbangga dengan respon yang diterima dari Nuffnang, heyyy, Pojie tak heran la! Pojie pun ada dapat jemputan tau. Hello.. Siapa tak kenal blogger paling comel yang tak meletop nih??! So, Mr. Nuffnang, I'm coming!!! Tapi bagi yang tak tahu, kalian tahu ker apa yang sedang kami bersiap nih? Ahaa.. Ini dia!



Alkisahnya, Gatsby Deodorant kelak melangsungkan ‘Street Fair’ besar²an pada di ruang legar ground floor Berjaya Timesquare, pada 17 April 2010 (6 hari selepas birthday Pojie ya kawan²). Ia akan berlangsung dari pukul 10 pagi hinggalah 5 petang. Aktivitinya kawan² usahlah dicakap, banyak tau! Antaranya seperti membaling getah dan bergusti sumo. Itu sebahagiannya saja, lom lain² lagi. Kalau nak tahu, meh la kita beramai² datang ke sana. Mana tau ada antara kalain yang nak tengok Pojie bersumo nanti, hahah!

Kalau ada aktiviti² meriah seumpama itu, pastinya ada hadiah bukan? Hadiahnya hebat² belaka malah setiap penyertaan kawan² akan layak menyertai cabutan bertuah. Mana tau rezeki anda semua untuk memenangi komputer ker, handphone ker, gadget² ker dan juga baucar tunai yang berjumlah lebih dari RM 15,000. Aiyooo, banyak tuh! Nak join Pojie tak? Kalau nak jom la!

Tak tahu macam mana nak ke sana? Alahai, pergi jer naik cab cakap nak pergi Timesquare. Kalau cab mahal, sebagai alternatif kalian boleh naik Monorail dan turun kat Stesen Imbi. Murah pun murah. Senang bukan? Tak payah pening² kepala. Kalau mau drive sendiri, boleh la lihat peta macam kat bawah nih. Peta ihsan dari Berjaya Timesquare. Hehehe..



Apa² pun, bagi kalian yang mahukan informasi yang lebih lanjut, boleh juga layari www.gatsby.com.my/streetfair, nescaya anda akan lebih teruja untuk menyertainya.

Jumpa di sana!!!

Love,

6 bicara yang baik hati...:

Unknown said... Reply To This Comment

yaaa!!jumpa disana tw pojie!

Unknown said... Reply To This Comment

ala mcm nak pegi tp tgh final la plak

AJ said... Reply To This Comment

jumpa di sana ya

Jogger said... Reply To This Comment

cedey sbb x dpt invitation... huk2

abangfaizul said... Reply To This Comment

pojie... sayalahfaizul pun ikut... jumpe sana nanti ye... ape2 add ym sayalahfaizul k... zulmontel_kemamang

Natasha said... Reply To This Comment

arghhhh nama ku telah di backlinks...hukhukhuk...macih..macih