||| Tercari² |||

Wednesday, November 18, 2009

DYESEBEL; kisah duyung² HOT!!!

Arini mood agak noty and horny. Jangan marah naa.. Hujan kat luaq mencurah² arini. Dalam opis plak buka aircond fullblast. Hohoho.. So, arini Pojie mau intro kat kawan² semua 1 series baru dari Filipina yang sedang hangat ditayangkan di Astro Prima 105 setiap hari jam 2pm dan ulangan pada pukul 12am. Cerita dongeng kisah seekor duyung yang cantik rupawan bernama...



DYESEBEL [KLIK].. Bukan "dia sebel" ("dia marah" dalam bahasa Indon) yer kawan². Dia tinggal di dalam laut di dalam kerajaan duyung². Dia jatuh cinta dengan seorang manusia bernama Fredo. Maka bermulalah konflik apabila dia sering menhadapai masalah dengan ratu kerajaan duyung yang melarang duyung² naik ke permukaan air apatah lagi berhubung dengan manusia yang dianggap kejam.

Walaupun jalan citer dia agak klise dengan props dan aksesori duyung yang very der over dan di Malaysia, part dada duyung² di blur² kan, tapi itu xmemusnahkan semangat Pojie untuk menonton citer nih setiap hari, never miss. Xsempat tengok petang, Pojie gigih tunggu sampai tengah malam. Sebab apa? Bukan sebab Dyesebel sahaja, malahan sebab duyung² dan manusia² dalam kisah nih TERSANGATLAH HOT sehingga bisa merembeskan hormon tostesteron dan adrenalin ke tahap maksimum sehingga hampir orgasme. Hahah!



Itulah barisan duyung² dan manusia² dalam Dyesebel. Hot kan!! Cair x?? Kebanyakan mereka adalah model² kat Filipina tuh, what do you espect? Mestilah mengiurkan bukan!!! Hahaha.. Giler noty Pojie arini.. Hahaha.. Biasalah uols, sekali sekala kann!! Sebab tuh kalau nak jumpa Pojie nih bahaya sikit, make sure anda tidak hot atau Pojie kelak kepanasan. Hahaha!!! Meh layan pose dari hero dan heroin dia!!!



Fredo & Dyesebel

Love,

8 bicara yang baik hati...:

CEOMesinTaip said... Reply To This Comment

hehehe..wah kenmain pojie..hot..hottie..hotties...

farish izaryl @izreez said... Reply To This Comment

pehh hero die very der kendu siakk hahaaa

Anonymous said... Reply To This Comment

whoaa~~ MMG HOTTIES noty.... =P

Fauzzan Helmy Anuar said... Reply To This Comment

bile cite ni pojie?

adie_kun said... Reply To This Comment

wahhhhhhhh.. cun melecun.. hot meletopssss...

tak taup lak citer ni ada..
hahahaha...

coz selalu 2 ptg dok melangut depan pc..

(^_^)V

Pojiepooh Abdullah said... Reply To This Comment

Iva;
Hheheeh..

farish;
Horny gak ker??
Wakaka!

Mr HS;
Kamu mmg noty!

Fauzzan;
Ada tu kan Pojie dah tulis..
Xbaca molek la tuh!

Adie;
Hahaha..

KiFli MaLLy said... Reply To This Comment

ayoooo....jauh beza sngt jejant2 ikan duyung malaysia

enyheartsdiamond said... Reply To This Comment

pojie tengok episod akhirnya tak? cecite :DDD