||| Tercari² |||

Tuesday, July 14, 2009

Aku penat!!! Aku benci!!!!



ARRRGGGGHHHHH!!!!
Aku nak lari dari bidang CUSTOMER SERVICE!!!
Aku dah penat!!!
Aku dah bosan!!!
Aku dah benci!!!
Aku menyampah ngan keje aku skrg...

Dah la keje customer service pun dah xrupa customer service...
Report n data entri pun kene buat gak..
Product traininig xde..
Manager cabut..
So, macam mana nk buat keje dgn bagus n perfect??!
Pastu ada salah sana sini lagi nak salahkan aku..
Management yg cam si**, double standard kat customer n staff..
Bodohhh!!!

Wat event melalut², xde kene ngena ngan kete..
Weekday play tuh,
Pastu paksa² call customer sampai fulfill minimum pax..
On the day of event nak paksa² org dtg plak jadi kuli dia..
Bkn dapat OT pun..

Wat training pun xde kene ngene ngan job scope..
Pastu wrong information nak marah..
Xbagi information nak mbebel..
Dah xde dalam job details, motip nak wat "extra miles"..
Klo org reti bhasa xpelah jugak,
Pastu ibarat dapat betis nak peha..
Meraban memanjang!!

Argggghhh!!!
Wish aku dapat lari dari dunia customer service nih..
Xtahan dah..
Nyesal amik keje nih dulu,
It just like a curse to whoever jump to this field, tehy will never get a chance to jump out to other field..
Mmg betol pun!!!
Mintak keje biasa², customer service gak di offer..
Adoiiii...

Love,

1 bicara yang baik hati...:

farish izaryl @izreez said... Reply To This Comment

tiann kat pojie! saba la dearr hidup kite x lari dri dugaan kann :'(