||| Tercari² |||

Monday, April 6, 2009

Tag from ADRIANA DANIELLE: Tag Orang Sedih..

Wahhhh.. Suker ati aku tgok ada 2 insan tag aku utk arini sajer! Bijkelen tol. So tpksa la hupdate pasal PD mlm kang. Ngee..

1. Bekas kekasih saya adalah:
Adalah...
Ada la, ko sibuk² apahal?

2. Saya sedang mendengar:
Customer membebel sat nih.
Aku nih multi-tast.. Sesambil dgr customer leh menaip update blog. Jgn jeles!

3. Mungkin saya patut:
Potong usus kot, nak kasi badan kecik macam Chef Zam tuh!

4. Saya suka:
Melalak dalam jamban! Bukan karaoke jamban tau, tp the real JAMBAN!

5. Sahabat-sahabat baik saya:
Ramai ler, xcukup pagi nk tulis nih. Kang ada yg tertinggal sentap plak..

6. Saya tak paham:
Kenapa berat xturun² biarpun berdiet macam nak giler!

7. Saya kehilangan:
Body cutting yg mengiurkan. Hehehe..

8. Ramai yang berkata:
Pojie cute, Pojie lawak, Pojie kuat gelak!
**matiler feeling!!

9. Makna nama saya:
Kejayaanku.

10. Cinta itu adalah:
Manis tp membunuh!

11. Di suatu tempat, seseorang sedang:
Answering call??

12. Saya akan cuba:
Kuruskan badan dan suntik kolagen + Vit C utk lebih shantek!

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
Sampai bila²..

14. Telefon bimbit saya:
Tgh bersambung ngan CPU sbb donlod pic² PD smlm..

15. Bila saya terjaga dari tidur:
Sy akan snooze kan alarm n sambung tido blk!

16. Saya paling meluat apabila :
Kiki (perempuan) bertudung tp bpeluk² n pegang tgn jantan xpndang kiri kanan! Over! Ko xtau jantan tuh nk pekene kan ko jer. Klo nk buat bini dia xwat mende² tuh!

17. Pesta/Parti adalah :
Perayaan?

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
Sugar glider a.k.a. tupai terbang. Nak bela 1, tp mahal giler siot!

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
19 tahun! Sbb 1st time masuk U n kwn² yg happening!

20. Hari ini:
Hari Isnin.

21. Malam ini saya akan:
Kerja sampai kul 10pm, blk tgok Hagemaru dan tido!

22. Esok pula saya akan:
Bangun kul 11am, masak², mandi n gi keje!

23. Saya betul2 inginkan:
Ada org baik ati tolong setelkan hutang piutangku..

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
Saper kata aku xcute? Hehehe..

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan:
Pening paler, ramai umat manusia!

26. Makanan Barat atau Jepun:
Barat kot!

27. Bilik yang terang atau gelap:
Samar-samar. Gelap sgt takut, terang sgt xleh tido!

28. Makanan segera adalah:
Punca obesiti. Setuju ngan pendapat Kak Adriana Danielle nih!

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
Bye² Joanne (opismate yg dah tamat shift dia)!

30. Siapa yang anda nak Tag?
Xmo la!


Love,

1 bicara yang baik hati...:

farish izaryl @izreez said... Reply To This Comment

8. Ramai yang berkata:
Pojie cute, Pojie lawak, Pojie kuat gelak! <-- ngee sy stuju heheee